čtvrtek 5. prosince 2019

Lockwood & Co: The Hollow Boy

Tento díl je v určitých ohledech lepší a v jiných zase horší než předchozí díly. K těm zlepšením patří Lucy, která se konečně projevovala už od začátku. Zhoršení jsou, že zde nebylo nic výrazně dobrého - něco vtipného (jako v dvojce) nebo strašidelného (jako jednička).

Objevují se zde takové ty klišé scény, kdy přesně víte jejich průběh. Naštěstí jsou zde jen v malé míře (ve dvojce byly asi 2, tady 1), takže to není nic hrozného. Jelikož jsem je ale nezmínila v recenzi na předchozí díl, tak mám potřebu to udělat alespoň v téhle. A byla zde ještě jedna předvídatelná věc - ono když jsou další díly, tak je jasné, že to tak být nemůže. Ale udělat to nějak jinak ani není v autorových silách. Pokud to tedy není George R. R. Martin. :D

Konec byl povedený a jsem zvědavá, jak se tohle vyřeší. Naprosto ale chápu, pokud se lidem tento díl (série) nelíbil. V určitých ohledech je to klišé a nemá to nějakou hlubší myšlenku. Mě to ale baví a je to pro mě taková hezká odpočinková četba.

4★/5★

Žádné komentáře:

Okomentovat