pátek 29. listopadu 2019

Lockwood & Co: The Whispering Skull


Skvělá kniha, která má ale jednu chybku – na začátku mi Lucy přišla nijaká a sloužila jen jako

Možná se mi tento díl líbil i o trochu víc než předchozí. Několikrát jsem se při čtení zasmála, ale oproti první knize byla tahle méně strašidelná. (Tady to byl jen jeden moment, kdežto v předchozí to byl skoro celý konec.) 
vypravěč, který se nezapojuje do dění. Pak se to ale přelomilo, ona získala i nějaký ten rys a vše bylo v pořádku. Uznávám ale, že tam mohlo být nějaké to klišé. Když mě ale kniha baví, tak nemám čas zkoumat, jestli tam nějaké je nebo ne. A jelikož se mi dlouho nestalo, že by mě nějaká kniha takhle chytila (pokud nepočítám Outsidera, který měl dobrou jen první polovinu), tak jsem je asi přehlédla/ignorovala.

Moc se mi líbí svět, v kterém se celý děj odehrává a taky jsem si za tento díl velmi oblíbila postavy (oproti předchozímu). Pokud máte podobný vkus jako já, mohu vám knihu doporučit. :)

4,5★/5

Žádné komentáře:

Okomentovat