pátek 29. listopadu 2019

Outsider


Čekala jsem, že to bude klasická detektivka a jak se to začínalo ubírat směrem k nadpřirozenu, tak mě to překvapilo. Zajímalo mě, jak by se to vyřešilo za normálních okolností, takže tohle bylo malinko zklamání. Příběh mě ze začátku bavil, ale jakmile jsem se dozvěděla, kdo je pachatel, tak mi to přišlo hloupé a kniha u mě klesala na atraktivitě.

Třeba i v jedné scéně ke konci se někteří hrdinové chovali tak hloupě, i když kvůli svým zkušenostem (nebo smyslům) měli vědět, co dělat.

Žádnou z postav jsem neměla jako nejoblíbenější. Každá udělala něco, proč jsem ji trochu nemusela, ale jejich chování bylo naprosto logické. (Z jejich pohledu to tak bylo normální, ale jakmile jsem se vžila zase do jiné postavy, tak mě ta předchozí trochu štvala, protože ztěžovala práci jiným.) Bylo to stejné jako ve skutečnosti. Právě kvůli tomu a absenci hrdiny, který by byl za každou cenu sympatický, se mi to líbilo a přišlo mi to přirozené.


Tento experiment s kombinací detektivky a nadpřirozena je za mě nepovedený, a to je velká škoda. I přesto bych ale chtěla zkusit další Kingovu knihu. Detektivka to už ale nebude.
3/5

Žádné komentáře:

Okomentovat